Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 28 juli 2015

Klaproos



Vanmiddag eindelijk met deze stempel gewerkt.
Heb k'm al een tijdje in huis maar iedere keer kwam het er niet van.
was een hele klus maar het is me gelukt.

gebruikte materialen:

  • Wit en groen kaartkarton
  • Aquarellpapier 300gr.
  • pop pop poppy stam Penny Black
  • Distress inkt markers Fired brick, Peeled paint, Forest moss, Dusty concord, Seedless preserves, Stormy sky, Gathered twigs en Black soot
  • Crea-nest- lies XXL no.10 en no.24
  • Simple Sentiments CWSA100 Whimpsy stamps


2 opmerkingen:

  1. Wauw Wendy. Een hele klus schrijf je maar hij is wel heel mooi!
    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is supermooi geworden!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.