Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 30 augustus 2015

Kerstkaart 2 voor kaartenpakket




  • Kaartkarton creme, bordeaux en restje wit
  • 3D knipvel HI 0103 en HI 0102
  •  HI 3091 en  HI basis 03088
  • HI stamp 0097
Neem het patroon over op creme kaartkarton snij het uit en vouw het in model.
snij uit HI 3091 een rechthoek van 10 x 12 cm en mat dit op de voorkant van de kaart.
snij uit bordeaux de maat 6,5 x 8 cm en 6 x 7,5 cm uit 
HI basis 3088 en mat dit op elkaar en plak het op de kaart (zie voorbeeld)
Knip de sneeuwpop en bellen uit en werk ze in 3D op en plak ze op de kaart.
snij uit bordeaux karton een rechthoek van 10 x 4,5 cm en uit HI basis 3088 een rechthoek van 9,5 x 4 cm en mat ze op elkaar en plak het op de kaart.
neem patroon 1 over op wit karton en knip het uit neem patroon 2 over op Bordeaux karton en knip het ook uit mat ze op elkaar en stempel de tekst erop.
plak het op de kaart.
snij uit bordeaux een rechthoek van 10 x 1,5 cm en een rechthoek uit HI basis 3088 van 9,5 x 1 cm en mat ze op elkaar en plak het op de kaart.
Knip de snoepstaaf uit en werk het 3D op.
plak het volgens voorbeeld op de kaart.
groetjes Wendy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.