Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 31 augustus 2015

Kerstkaart 3 voor kaartenpakket







  • Roomwit kaartkarton + restje Bordeaux
  • HI 3091, HI basis 3087 en 3089
  • Christmas line HI 0103 en HI 0099
  • HI stamp 0097
neem het patroon over op Roomwit kaartkarton.
vouw het in model.
Snij uit HI3091 een rechthoek van 10 x 12 cm en mat dit op de voorkant van de kaart
Snij 3 stroken roomwit van 2,5 x 11,5 cm uit en 3 stroken van 2 x 11 cm uit HI basis 3087 mat ze opelkaar en plak ze op de kaart(zie voorbeeld)
Knip de Klok uit en werk het 3D op, doe dit ook met de sneeuwpop met het cadeautje.
plak op de kaart
Snij uit HI3089 de maat 4,5 x 10 cm en plak dit op de kaart.
Knip de kerstballen uit, werk het 3D op en plak het op de kaart.
snij uit HI basis 3089 de maat 1,5 x 10 cm en plak het op de kaart.
neem het patroon 1 over op roomwit karton en 2 op bordeaux karton knip ze uit en mat ze opelkaar.
Stempel de tekst erop en plak het volgens voorbeeld op de kaart. 
Groet Wendy





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.