Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 5 augustus 2015

Strandhuisje





  • houten sierlijst huis 24x16x8 cm Rayher
  • summer at the beach scraps B03, summer at the beach scraps B03, summer at the beach 3D staps B1343, summer at the beach 3D easy B471, summer at the beach  labels easy SB476 van Studio Light
  • Creatable LR0371 Marrianne design
  • Zeedieren van Rayher
  • Slippers Hobbyfun
  • Geschenk anhänger nr.12006
  • touw en houten roerstaafjes
  • zand en schelpen

kom deze bekijken bij de Hobbytheek in Breukelen daar staat deze opgesteld.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.