Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 16 september 2015

Gefelicteerd gast designer Crealies


Als basis voor deze kaart heb ik wit en 3 kleuren paars/lila gebruikt.
en voor een speels accent een beetje groen,parelpapier en pareltjes en een mask gebruikt voor de rechthoeken (stans 10) heb ik no.6,9 en 12 gebruikt(van het midden uit gerekend) en (stans 24) no.5,8 en 11.
voor het witte rondje is (stans7) no.7 gebruikt en het paarse rondje (stans21) no.6 met daarin de stans X-trano.2 tegelijk uitgestanst.
heb voor de bloem de stansen uno 17 1x, set of 3 no.17 de grootste en de kleinste stans 1x gebrikt en de duo dies no4 beide 2x uitgestanst.
de punten van de bloem hebben een vouwtje gekregen voor meer volume.
Gebruikte materialen zijn:










distress inkt :dusty concord
plakparels




1 opmerking:

  1. Gaaf dat jij ook een van de Gast Designers bij Crealies bent! En met een mooie kaart! (heerlijke kleur dat paars!) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.