Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 14 januari 2016

valentijns post



  • wit cardstock
  • Stempelkarton
  • #mz 148 sending love Whipper snapper designs inc.
  • tekststempel Love collection van Yvonne Creations
  • Martha Stewart border punch klein en groot hart
  • Prisma color potloden


                                                        
Het stempelkarton met het afdrukje heeft de maat 8,5 x 9 cm.
de afmeting van de volgende kaart laag is 9 x 13,5 cm.
daar zijn aan de lange zijkanten de kleinste hartjes in geponst.
Leg het stempel afdrukje in het midden van deze kaart laag en vouw de hartjes om het stempel afdrukje naar elkaar toe.
plak het nu vast.
pons nog een rand hartjes (5) uit een apart stukje kaartkarton.
plak dit aan de bovenkant erachter.
De laatste kaart laag is 9 x 19,5 cm
aan de weerskanten is heet hart in het midden uit geponst van de langste kant.
Dit is weer in het midden achter de andere kaart lagen gelegd en naar elkaar toe gevouwen.
plak dit ook vast.
pons twee smalle randen met de kleinste hartjes pons en plak ze tegen de buiten randen van de kaart.
Zo ontstaat er een lief klein apart kaartje.

groetjes Wendy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.