Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 27 april 2016

Beregoed




  • wit, turquoise en zalm kleur kaart karton
  • Aquarel papier 300 gram
  • Designpapier HI3117
  • HI mal 0040 
  • HI mal 0002
  • Archival inkt: potting soil
  • HI stamp 0032 en 0044
  • Bruynzeel Aquarel potloden
  • Nested lacey pennants S5-029 Spelbinders
Dit is het laatste kaartje wat ik maak voor Hobby centraal/de Hobbytheek.
Omdat de winkel eind Augustes stopt vond ik het ook een goed moment om te stoppen met het maken van voorbeeld kaarten voor hun.
Wil mij meer toeleggen op het Stempelen op de kaarten en andere technieken.
Heb met heel veel plezier een aantal jaren kaarten en projecten voor de Hobbycentraal en Hobbytheek gemaak.opgeteld van 2013 tot 2016 zijn het er 101 geworden.

bedankt Wendy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.