Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 24 juli 2016

Strawberry wreath




  • designpapier en wit kaartkarton
  • Stempel karton
  • Royal Circle Spellbinders S4-444
  • Auntie's Strawberry garden SFV10001 Tapestry stempeltjes
  • My favorite Things Hybrid ink
  • Nesting frame 7 Quikutz
Dit keer heb ik een eenvoudige beterschaps kaart gemaakt met de tapestry stempeltjes.
Handig als je onverwachts een kaart wilt maken.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.