Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 31 juli 2016

Vakantie



  • Wit kaartkarton
  • Creme embossing papier
  • Aquarel papier 300.gram
  • Window stamp M3178 Art Impressions
  • Stans Calander Months 660104 Sizzix
  • Embossing folder Crafts too
  • Gansai Tambi
  • Krimpplastic
  • Stazon Stone gray
De vakantie tijd is weer aangebroken.
dus ook tijd voor de vakantie kaarten.
voor deze kaart heb ik de Window stamp gebruikt en ingekleurd met Gansai tambi.
heb de afbeelding los gesneden van de tekst.
de vlag heb ik als eerst verhoogd opgeplakt en daarna de afbeelding erin direct op het geëmbosde gedeelte.
zo krijg je een leuk speels effect.
de slippers heb ik gestansd uit krimp plastic gekleurd en laten krimpen in de oven.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.