Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 20 september 2016

Iedere dag een feestje...


  • creme kaartkarton
  • aquarel papier 300 gram
  • design papier
  • 660220 Sizzix mix media
  • CC031 CAC Branches Impression Obsession stamp
  • Clearstamp Birds MM1609 Marianne design
  • Project NL clearstempels PL1507 Marianne design
  • DIe Clipboard Tecnique Tuesday
  • Embelsiment Kroon+vogel op tak Puch mold
  • Brusho: Purple,Jellow ochre,Moss green,Ost blue
  • Acrylverf: Copper en donker Brons
  • Distressink; Dusty concorde
  • Archival ink: Jet black
  • Versafine: Vintage sepia
De stempel is ingekleurd met Brusho.
Heb aan de buitenranden van het aquarel papier ook een rand gedoodeld om in dezelfde stijl te blijven.
De pushmolds zijn met acrylverf beschilderd en gemaakt van lichtgewicht klei.
de achtergrond is gestempeld met een cover A-card stempel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.