Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 17 januari 2017

Be Challenged Cadeau tasje




voorkant

zijkant

achterkant
  • creme kaartkarton en craft karton
  • classified ads Whimsy stamps(whimsybackground collection)
  • tekststempel Vivi gade
  • LR0197 Creatables Marianne design160201 Large frames Tattered tags Go Kreate
  • Versafine Smokey Gray
  • Distress ink: Gathered twigs
Dit cadeautasje doet mee aan de Be Challenge van Krea Teja.
Heb dit tasje gemaakt van creme kaartkarton en dit gestempeld met de achtergrondstempel van Whimsy en Smokey gray van Versafine.
Het resultaat lijkt net of het gemaakt is van een Krant.
De auto en het label ziijn uit kraftkarton gestanst de auto is bewerkt met distress ink.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.