Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 22 maart 2017

Monochromatic coloring


  • wit en zwart kaartkarton
  • canvas karton
  • DDRS163 Fine flowers Darkroom door
  • JCS 114 The Queen likes kisses Darcies
  • 6410/0093 Clearstamps grunge Joy crafts
  • CS 0864 Victorian vintage Marianne design
  • Tekst MC 0330 D-CL It's A Hugverses
  • Jet black Stazon
  • Vintage photo Distress ink
  • Aquamarker Sepia Letraset
  • Sharpie White
  • Wow embossing poeder Opaque bright white
  • Bleek.
Dit is de eerste keer dat ik deze techniek heb geprobeerd.
het is leuk om te doen, hier is de beschrijving hoe ik het gedaan heb:
Canvaskarton nat gemaakt met een kwast(water)
met de sepia aqua marker wat op een pallet aangebracht en vervolgens met een kwast op het canvaskarton tot je tevreden bent met het resultaat(lichte en donkere plekken)
goed laten drogen.
afbeelding stempelen met de Stazon.
Met dezelfde kleur inkleuren,
goed laten drogen
Met bleekwater licht accenten aanbrengen
goed laten drogen.
met de witte sharpie stamper bloem accenten aanbrengen.
Tekst embossen
op de achtergrond accenten aanbrengen met Stazon.
Swirls embossen.
eventueel diepte aanbrengen bij de tekst als het mogelijk is.
ik heb het bij het woord "HUG" gedaan.
de kaart op zwart matten en dan op een witte dubbele kaart plakken.


1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.