Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 1 juni 2017

Focus on the Positive.


  • creme en paars kaartkarton
  • stempel karton
  • Plate 45 Julia Cherry Pie Art stamps
  • Layerd stamps TC0854 Marianne design
  • Bits &Pieces stamp no. 11 Crealies
  • Stazon: Stone gray
  • My favorite things inkt: Wild wisteria, peri winkle, grape jelly, boysen berry, gumdrop, field day, dill pickle, elf green
  • Distress ink: Broken china, stormy sky
  • mini stencil van Joy craft
  • Maskeerpapier.
heb eerst de bloem gestempeld in laagjes en vervolgens gemaskeerd
met twee kleuren Distress inkt en stencil van Joy craft de kaart licht bewerkt.
toen het gezicht gestempeld, de tekst en als laatste de Bits & pieces stempel.
Het maskeer papier weer van de bloem gehaald.
de afbeelding op paars kaarton gemat.
de basiskaart ook met het stencil van Joy crafts bewerkt en distress ink enze daarna op elkaar gemat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.