Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 30 juni 2017

Jarige





dicht gevouwen

  • gebroken wit kaartkarton
  • Design papier
  • 6002/0141 en 6003/0028 Joy Crafts
  • Tattered tags nr.160201 Go Kreate
  • DS-E-W-55-NL en DS-E-W-38-NL Die'sire Crafters Companion
  • Memento dual marker Grape jelly
  • Tekststempel Craft unlimited en CS0844 Marianne Design
  • Kadootjes stempel van het Scrapbook atelier.
Vandaag heb ik een poop up corner fold kaart gemaakt.
leuk om te doen en net even weer wat anders.
aan de rechterkant heb ik een opening gelaten zodat je er een label tussen kan doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.