Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 24 oktober 2017

Happy bird





  • heel licht grijs linnenprint karton
  • zwart kaart karton
  • aquarel papier 180 gram
  • stempel DDRS 163 fine flowers Dark room door
  • 3 oiseaus carabelle studio Artstamp SA60312
  • Lyra aquarell krijtjes
  • Dristress ink:faded jeans
  • Versavine :smokey gray
  • Tekststempel van The Stamping Cottage
op de basiskaart heb ik de zelfde stempel gebruikt als waar het vogeltje opzit.
Heb dit met de Smokey gray gedaan. door te beïnkten en een keer op een ander blaadje de eerste afdruk te stempelen en vervolgens op de basis kaart.
Waardoor de afdruk wat zachter wordt.
Zo krijg je een mooie achtergrond.


1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.