Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 30 oktober 2018

Baby Tweeling




voor Vincent en Jeremy Fick.
  • gebroken wit cardstock
  • designpapier
  • DDBD dutchcard art baby A5 470.713.660
  • Stempel Twin peas ETO45 Whipper Snapper Design
  • Clear alphabet stampset SCSTP003 Trim craft design
  • 6002-0101 Vlaggetjes Joycraft
  • memoris Midnight blue dy inkt
  • memento Tuxedo black
  • Distress ink: chipped sapphire
  • Faber Castell Ploychromos
deze kaart gemaakt voor mijn collega en buurvrouw.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.