Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 6 februari 2014

Hobby Idee Team Harten





  • Witte dubbel gevouwen kaart
  • Stukje rood kaart karton
  • HI mal0003
  • HI punch 004
  • HI stamp 0017
  • Panpastels: permanemt red shade en orange
  • Touwtje
  • Versamark 
  • Fixative

Pons allen in de voorkant van de dubbele kaart een rand met de HI punch 004.
Stans aan de voorkant van de kaart ook twee hartjes uit en leg ze even apart.
Stans twee rode hartjes uit van dezelfde grote en plak ze op de binnenkant van de kaart op de zelfde hoogte als de gestansde hartjes aan de voorkant, zo dat ze er mooi inpassen.
Stempel op de twee op zij gelegde hartjes blaadjes met Vresamark en bewrk ze met de panpastels en fixeer ze daarna.
plak ze op de voorkant van de kaart (zie voorbeeld)
doe een touwtje om de kaart in de lengte.
groetjes Wendy


1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.