Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 13 februari 2014

Hobby Idee Team 8 ponsenkaartje.

Deze kaart staat in het hobby blad Kreatief met kaarten februari 2014.
Voorkant

achterkant

zij aan zicht.
  • ·        Basis karton3003
  • ·        Bordeauxkaart 13,5 x 27 cm
  • ·        Perzikkleurig karton 3 repen 3x 15 cm en 1 reep 4,5 bij 30 cm
  • ·        3d vel HI-0042
  • ·        Stamp HI-0023
  • ·        HI Punch 001
  • ·        HI Punch 002
  • ·        HI Punch 004
  • ·        HI Punch 010
  • ·        HI Punch 012
  • ·        HI Punch 013
  • ·        HI Punch 014
  • ·        HI Punch 015
  • ·        Glitterlijm
  • ·        Plakparels PK-0010
  • ·        Stempelinkt Bordeaux


Ril en vouw het Bordeaux rode kaart karton van 13,5 x 27 cm. Van links naar rechts op 2 cm(bergvouw)
4 cm (dalvouw) en 15,5 cm ( bergvouw).
vouw de kaart dubbel op 15,5 cm.
pons nu, de dubbel gevouwen kaart aan beide kanten met de hoekpons.
ga verder met de randpons aan beide kanten,
pons tot de dalvouw van 4 cm.
Snij uit het basis karton 3003 een reep van 9 x 23 cm, ril op 11,5 cm en vouw het dubbel.
pons met de hoekpons de beide hoeken waar de vouw is.
pons verder met de randpons tot het einde.
mat het geheel op de kaart.
voor de kleine waaiers heb je een 3 repen perzikkleur karton nodig van 3 x 15 cm.
pons nu de repen(zet het schuifje van de pons zo dat het aan beide kanten uit ponst).
Stempel in het midden een sierrand maak rillijnen tussen de boogjes.
herhaal het nog 2 x voor de andere waaiers.
vouw de waaiers in een harmonica vorm, rijg een draad aan een kant door de gaatjes en trek de draad aan zodat er een waaiertje ontstaat en maak een knoopje in de draad en knip de rest van de draad af.
plak de waaiertjes op de kaart met in het hart een plakparel.
voor de rozet aan de achterkant van de kaart snij je een reep van 4,5 x 30 cm perzikkleur karton.
pons nu maar aan een kant een rand.
stempel nu 2 sierranden en maak rillijnen tussen de boogjes.
vouw de rozet in een harmonica vorm plak de uiteinden op elkaar en druk het naar beneden tot een rozet en vervolgens plak je het op de kaart met in het hart een plakparel.
knip het 3D plaatje uit en mat het op perzikkleurig karton.
snij het ongeveer 2 mm groter uit en plak het op de kaart.
pons 3 grote en 3 kleine bloemetjes uit,knip de kleine bloemetjes in tot het hartje en plak heet op de grote bloem.
pons 3 maten takjes uit maak  er een boeketje van boven het plaatje.
breng glitterlijm aan in het hart van de bloemen.

groetjes en veel plezier met het namaken Wendy.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.