Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 10 februari 2014

Hobby Idee Team Valentijn easel stepperkaart




zij aanzicht



neem het patroon over op creme kaartkarton en vouw het in model.
Stans 3 harten uit :2 rode en 1 uit het basispapier
(de 2e mal van buiten afgezien)
Bestempel de rode harten met de tekst en Vintage Photo en bewerk de randen met witte inkt.
stans een maat kleiner hart uit in beige karton en daar weer de vlinder mal 0020.
Bewerk de randen en vlinder met Worn Lipstick en Fired brick.
plak dit op het basiskarton.
plak nu de 3 harten volgens voorbeeld op de kaart.
Stans 2 rode harten uit (3e mal van buiten) en bewerk de randen met witte inkt.
Stans 2 vlinders (0022) uit het basiskarton en plak ze op de hartjes en plak de hartjes weer volgens voorbeeld op de 
kaart.
Stans nu het kleinste hart uit het basispapier en de daar op volgende hartjes s mal uit rood papier.
bewerk het rode hart met witte inkt.
plak ze op elkaar en het geheel weer op de kaart.
Voor de stopper, pons je uit rood karton een rand van 14 cm plak in het midden dubbelzijdig tape (iets kleiner als het lint)
over de hele lengte.
en daarop weer het lint.
plak het geheel nu op de kaart met 3D tape.
  • Creme Kaartkarton
  • 2 kleurenrood karton
  • Basis papier 3051
  • HI Mal 0003,0020 en 0022
  • HI stamp 0026
  • Hi punch 002
  • Decoratie lint 1450-06
  • Distress inkt: Worn Lipstick, Vintage Photo en Fired Brick.
  • Witte stempel inkt.

patroon zelf ontworpen gebruik je hem vermeld dan mijn naam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.