Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 15 januari 2013

Feeling Yucky

Heb deze keer een beterschapkaart gemaakt.
met dit wisselvallige weer moet je wel haast ziek worden.(niet te hopen natuurlijk want daar zit niemand op te wachten)
heb deze materialen voor de easelkaart gebruikt:

  • Kaartkarton
  • Creatable LR0180 en LR0229
  • MFD011 Nellie Snellen
  • Fancy tags Spelbinders
  • Clearstamps feeling Yucky
  • Distress inkt
  • Stempel gat in papier groot 
groetjes Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.