Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 15 maart 2013

Black and White

Vandaag is het weer mijn beurt om een post te plaatsen.
Ben met mijzelf de uitdaging aangegaan om eerst de embellishments te kiezen en dan de kaart te maken.
heb gekozen voor een paraplu, lint en headpins je kan deze vinden in de webwinkel van de Hobbyshop Favoriet
verder heb ik ook zelf het design papier gemaakt.
hiervoor heb ik een grote achtergrond stempel gebruikt.
de roosjes heb ik gemaakt van dun grijs kaart karton en daarna bewerkt met witte stempel inkt.
Het borduur werkje heb ik gemaakt met behulp van een oude borduur mal.

groetjes Wendy.

1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.