Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 27 april 2013

Jarig


Hallo Allemaal,
Kwam laatst een nieuw soort Embossing folder tegen van Spelbinders.
de 3D M-bossabilities, er zijn er verschillende van, hoeveel weet ik niet.
maar vond ze wel heel mooi. het is nadat je het papier geƫmbost hebt echt net 3D.
heb er een kaart mee gemaakt voor onze buurvrouw die binnenkort 70 jaar wordt.
de kaart heb ik bewerkt met inka gold en de 2 bloemen en de vlinder nog eens extra uitgeknipt en bewerkt om nog meer volume aan de kaart te geven.
voor de binnenkant heb ik een sizzixmal gebruikt en een Marth Steward pons.
ben benieuwd wat jullie er van vinden.
creatieve groetjes Wendy


  • Kaartkarton
  • 3D m-bossabilities Spelbinders
  • platform, circle&ribbon 3d pop-up
  • Inka gold
  • Martha Steward pons
  • cl cs 20 Crealies

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan Wendy. Zal je buurvrouw wel heel blij mee zijn! Leuk hoe je er extra dimensie aan gegeven hebt! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.