Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 5 juli 2013

Hobby Idee Team CAS


  • wit kaartkarton(voor de bloemen)
  • Dubbel gevouwen standaardkaart linnen print wit
  • Basispapier 3008
  • HI mal 0023
  • Decoratielint 1450-07
  • plakparels 3mm 1452-002
  • Distressinkt Black soot
Snij uit het basispapier een stuk van 14,8x10,5cm.
zorg dat je er 6 takjes met de vogeltjes er ophebt staan(zie voorbeeld kaart)
snij 3 repen van 4x10,5cm uit( je haalt er de effen stukjes er tussen uit)
Distress de randen en bewerk ze met distress inkt black soot
plak ze verdeeld op over de witte kaart.
knip het lint op maat (14,8 cm )en plak het met dubbelzijdige tape onderaan op de kaart.
Stans de 3 bloemen uit het witte karton en knip ze los.
bewerk ze met de distress inkt en plak ze in 3D op elkaar.
plaats 5 plakparels in het midden van de bloem en 3 plakparels op het lint.

groetjes









1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.