Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 26 augustus 2013

Hobby Idee Team ondeugende poes


oeps


  • Kaart karton
  • basis vel Hobby Idee 3056
  • HI stamp 0021 en0025
  • Distress ink old paper
  • plakparels 1452-007
  • Typewriter inkt gemorst.
Neem een kaart van 13,5 x 13,5 cm.
Snij uit designpapier een vierkant van 11,5 x 11,5 cm.
distres de randen en bewerk het daarna met distress ink.
mat het daarna schuin op de kaart.
stempel het boek, veer, poes en inktpot en bol ze op en plak ze op de kaart.
breng een paar druppels inkt aan bij de inktpot stempel de pootjes beginnend vanuit de gemorste inkt over de kaart.
plak 3 plakpareltjes links bovenin.

groetjes Wendy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.