Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 9 september 2013

Hobby Idee Team ondeugende poes

Hobby Idee blad blz. 27


  • Dubbelgevouwen blauwe kaart van 10,5 x 14,8 cm
  • hetzelfde blauw voor de border en de Kerstballen
  • Basispapier 3026
  • HI mal 0048
  • HI mal 0049
  • HI mal 0008
  • Stempel HI 0021
  • vernis voor kaarten
  • glitterlijm
  • bruine stempelinkt
  • panpastel orange shade
Snij het basispapier een halve cm kleiner uit en mat dit op de dubbelgevouwen blauwe kaart.
Stans de grote en de kleine Kerstbal uit het blauwe karton
bewerk de boompjes met glitter lijm
lak de kerstballen (ze worden donkerder van kleur) met vernis zodat er een mooie glans ontstaat ongeveer 2 maal.
goed laten drogen bij iedere lakbeurt.
Stans de border uit. knip het tot 4 boogjes op maat(bewaar een weg geknipt boogje) en plak het boven aan de kaart.
Stempel de poes met bruine inkt en bewerk het met Panpastel Orange shade.
Knip de poes uit en bol hem iets op.
snij een heel dun reepje blauw karton als koordje voor de kleine kerstbal. lak het 1 maal.
plak nu de kerstballen op verschillende hoogte op de kaart.
plak de boomjes schuin in de kerstballen met 3D lijm.
plak nu het overgehouden boogje onder aan de kaart, plak de poes daarbovenop met 3D lijm(voorbeeld kaart) werk de rand van de border af met glitterlijm.
groetjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.