Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 25 juli 2014

Strikjes



Gisterenmiddag een kaartje gemaakt met de schitterende strikjes van Creative Expressions 3D Itty Bitty Bows en de nieuwe Shadow Press teksten van Tim Holtz.
De randen zijn afgewerkt met de kleur Spun sugar van Distress ink.

groetjes Wendy.



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en de strik staat al op mijn lijstje☺️
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. snap nie waarom je bericht was verwijdert op facebook groep

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.