Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 30 september 2014

Herfst





  • oranje/ geel cardstock
  • design papier blaadjes
  • Aquarel papier
  • clearstamps Aurumn Joycrafts
  • Stempel vogel in bladeren
  • memento Rich Cocoa
  • Archival ink Leaf green
  • Memento Markers
  • Square flip-ite 659175 sizzix
  • joycrafts 6002/0317 en 6002/0333
  • tekst stempel CS0827 Marianne design.
Deze keer heb ik een herfst verjaardagskaart gemaakt
met de Flip-ite van Sizzix.
Het design papier wat ik hier voor heb gebruikt heb ik nog extra gestempeld met de clearstamp autumn van Joycrafts om een extra herfst effect te krijgen.
groetjes Wendy


2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.