Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 20 november 2014

Zonnebloem






wit cardstock
designpapier
Sizzixmal 659175 square-flip-it #2
3D plaatje Marije Rahder
Stempel zonnebloem plate 174 van de Stempelwinkel
tekststempel Whimsy stamps
Distress ink: Victorian Velvet, Squeezed lemonade en Shabby shutters.
Hero arts shadow ink Field greens

Het designpapier wat ik voor deze kaart heb gebruikt heb ik bestempeld met de zonnebloemen en de tekst sunflower.
daarn ingekleurd(sponsje) met Distress ink.
groetjes Wendy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.