Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 29 januari 2015

Indian Flower


Block Wallah

  • 2 kleuren groen kaartkarton
  • Aquarel papier 300 gram
  • Stempel "just a note " van Docrafts
  • Stempel Block wallah indian flower
  • Acrylverf donker brons
  • Lyra krijtjes (Aquarel)
Deze kaart heb ik gestempeld met een  Block Wallah en Acrylverf op aquarelpapier.
nadat de verf droog was heb ik het ingekleurd met de Lyra Aquarel krijtjes.

groetjes Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.