Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 26 februari 2015

Bokeh



  • Dubbele kaart
  • zilver desigb papier
  • Fluweel karton
  • Witte stempelinkt Artiste van Docrafts
  • Adirondack: Aqua, Sailboat blue, Denim
  • Memento London fog
  • Stempel nature ornamental forms
  • Clearstamps under the sea Joy crafts
  • Lint.
Kaart gemaakt met de Bokeh techniek
heb voor de ze kaart drie kleuren blauw genomen om een onderwater effect te creƫren.
groetjes Wendy



4 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy.
    Ik zag je kaartje op face book en zag een blog adres.
    zoals je ziet heb ik het opgezocht.
    prachtig kaartje. geen idee wat de tecniek inhoud, maar het ziet er heel mooi uit.
    Heb gelijk even rondgeneusd en ben ook gelijk volger geworden.
    Ik kom graag terug.

    lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Deze techniek staat nog op mijn verlanglijstje, zoals zoveel...hahaha.
    Deze kaart vind ik super!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy
    een hele mooie kaart en leuk dat je deze techniek hebt gedaan, die ga ik dus ook meteen proberen.
    En oja, ga je nu ook volgen.
    Groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi effect geeft dat! Was gezellig elkaar zo onverwacht weer tegen te komen! Tijdens de AS maar eens een afspraak maken? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.