Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 26 april 2015

Crazy Bird


Kaartkarton wit en mosgroen
Aquarell papier 300 gr.
Scribbles cutting plate taylored expressions
Springlove 6002/0439 Joy Crafts
Vintage flourishes 6003/0024 Joy Crafts
Banner-stans Joy Crafts
Clearstamps Banners Joy Crafts
Bird Crazy Tim Holtz
Archival ink Potting soil
Distress ink tumbled glass, evergreen bough
Lyra Aquacolor
bloemen ponsje.

Kaart gemaakt met een van de Crazy Birds van TimHoltz.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.