Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 18 juli 2015

Dagje Amsterdam





Dit eigentijdse kaartje heb ik voor de Hobbytheek gemaakt.
Heb hierbij het prachtige tiener foto vel 008 van ze gebruikt in combinnatie met de Joycrafts en de tekst van Marrianne design.




  • dubbel gevouwen kaart wit 17 x 13.5 cm
  • Lila, blauw en groen kaartkarton
  • Hobbyidee stipjes patroon 2002 16 x 12.5cm
  • fotovel nr.008 Hobbytheek
  • Lin&Lene Design 1201-0096,1201-0097 en 1201-0086 van Joy Crafts
  • Distress ink: Old paper, Weather wood,Bundled sage
  • Project nl clearstamps pl1507 marrianne design.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.