Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 3 februari 2016

Opkikkertje



  • ivoor wit linnen print karton
  • Aquarell papier 225 gram
  • restje mosgroen karton
  • LR0318 Creatables Marianne design
  • Stempel Kikkertjes E2913 Santa Rosa CA
  • Distress ink: Mowed lawn, Peeled paint, Barn door, Salty ocean
  • Archival inkt : Jet Black
Een opkikkertje gemaakt voor een lieve vriendin die haar pols gebroken heeft.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.