Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 28 april 2016

Kattenstaart




  • Gebroken wit en lichtpaars karton
  • Designpapier HI3121 Hobby idee
  • Decorative die loose strife SD-MD-Loose Sheena Douglas
  • 6002/0511 Mery's slidable long Joy craft
  • Distress ink:seedles preserves en frayed burlap
  • lint


Deze kattenstaart is gemaakt met de mooie mal van Sheena Douglas en de slidable long van Mery's met een labeltje waar je wat op kan schrijven.



1 opmerking:

  1. Hoi Wendy,
    Mooie kaart heb je gemaakt !
    De kattenstaarten zien er super uit heel mooi geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.