Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 10 juni 2016

Roos (tutorial)





Deze kaart heb ik als volgt gemaakt,
de buitenranden van het stempelkarton afplakken met de masking tape,
vervolgens met 3 kleuren Distress inkt sponzen.
dan de stempel met de big and juicy inkt daarboven op stempelen.
daarna heb ik een gedeelte van de Craquelure stempel gebruikt samen met de Hero art inkt om hier en daar accenten aan te brengen.
tot slot heb ik met de potloden de roos bewerkt.

materialen die ik gebruikt hebben zijn:
  • mosgroen kaartkarton
  • stempel karton
  • stempel Roos La Blanche 1424
  • Stempel Cover a card CC069 C-a-c Craquelure Impression Obsession
  • Distress inkt: mussterd seed, crushed olive, peeled paint
  • Big and Juicy inktpad Hydragea
  • Hero arts shadow ink Softsand
  • Derwent Coloursoft potloden
  • maskingtape.






1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.