Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 30 september 2016

Aronskelk






achterkant
  • groen kaartkarton
  • designpapier
  • aquarell papier 300 gram
  • stempel Tierelantijntjes Nel van Veen N006
  • Tombow markers nr.991,192,177 en n60
  • Dutch doobadoo dutch card art tent
  • LR0241 en LR0150 Creatables Marianne design
  • Bloemstans Joy Crafts
voor deze afbeelding op de kaart heb ik de no line techniek gebruikt samen met de Tombow markers.
Het model van de kaart is een template van Dutch doo badoo.



1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.