Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 2 maart 2017

Sneeuwklokjes





  • gebroken wit kaartkarton linnenprint
  • embossing karton wit
  • mixmedia papier van Strathmore 300 series
  • LR0351 creatables marianne design
  • stempel+tekst uit creative stamping issue37
  • ecoline brushpen:201 light yellow, 656 forestgreen, 506 ultramarine deep, 717 cold grey, 700 black
  • Distress ink: mowed lawn, peeled paint
  • memento;Tuxedo black
  • Wink of stell 999 clear
heb de afbeelding eerstgestempeld met memento.
daarna ben ik met de ecoline brushpen vanaf het pallet de sneeuwklokjes gaan inkleuren met een penseel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.