Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 19 juni 2017

Met Pensioen



binnenkant kaart
  • wit,bruin,rose en rood kaartkarton
  • designpapier
  • CreatablesLR0160 Marianne design
  • Collectables COL1322 Marianne design
  • Die'sire Stans DS-EW-56-NL Pensioen
  • Tekststempel Stamping Back
  • Distreaa ink: Iced spruce.
Op mijn werk gaat binnenkort een collega met pensioen.
ze is helemaal gek van het bakken van taarten en cakejes.
Dus je raad het al een kaart met taart en cake erop en in.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.