Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 9 augustus 2017

Find your wings


  • Gebroken wit en bruin cardstock
  • Aquarelpapier 185 gr. kippers hobby
  • Animal spirit stamps Hawk
  • Naturesheet set#6 Stamp capes
  • Tekst Crafter's companion "Find your wings"
  • Masking tape
  • Tombow markers
  • Stazon :Timber brown
Ben begonnen met het stempelen van de Hawk op aquarelpapier.
de Hawk afgeplakt met masking tape, vervolgens de lucht met de Tombow markers vanaf een pallet geschilderd.
Daarna de bomen gestempeld en bewerkt.
en als laatste de Hawk met de Tombows en een penseel ingekleurd.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.