Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 30 april 2018

Go Withe the Flow



  • Wit cardstock
  • Aquarellpapier 300 gram van schut(glad)
  • Stempel rose wonder Stampinup
  • tekststemepl Craft emotions
  • embossing poeder clear
  • Versamark
  • Archival ink: Jet black
  • Zigmarkers: yellow,deepgreen,light green, shadow mauve, geranium red
Stempel op Aquarelpapier de bloem met embossing poeder
breng op verschillende plekken van de bloem wat kleur aan met de zigmarkers(niet te hard op de stift drukken maar lichtjes anders blijf je strepen zien)
nat spuiten van binnen af naar buiten toe zodat de kleuren gaan lopen
dan drogen met de heattool.
weer hier en daar waar nodig nog wat kleur aanbrengen.
ook weer nat spuiten en weer drogen.
Tekst stempelen en op een kaart matten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.