Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 12 april 2019

Mannen met Stijl






  • Wit cardstock
  • Stempel karton
  • DDBD dutch mask art A5 mister 470.715.043
  • Die 224-0 Impression Obsession
  • Stempel Overhemd S-00665 Diffrent colors
  • Stempel Mannen met stijl S-00329 Diffrent colors
  • Archival inkt: Jet black
  • Distress ink: Iced spruce
  • Organza lint


1 opmerking:

  1. Hallo
    Heb je kaart gezien op de fb groep be challenged
    Echt cool en hedendaags
    De snor, hoed , bril
    Zijn dat stempels ?
    Groetjes Tine

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.