Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 31 mei 2013

Hobby Idee Team TeaTime




  • Vierkantenkaart dubbelgevouwen 13,5x13,5 cm
  • Knipvel 3D HI-0040
  • Achtergrond basis vel 3033 en 3015
  • Snij en embossingmal HI-mal0006
  • Stempelinkt
  • Alphabet 6002/0141 Joy craft
  • Distresser
  • Glitterlijm

Beink de randen van de vierkanten kaart
Snij uit design papier een vierkant van 13x13 cm en distress de randen bewerk ze daarna met inkt
Mat dit op de kaart.
Stans de doily uit(verwijder het middendeel) en bewerk dit ook met inkt
Plak design papier achter de doily dat ook is bewerkt met inkt
Plak dit rechts onder aan de kaart
Knip de theepot en het kopje uit en werk de plaatjes 3D op
Plak dit eveneens op de kaart
Stans 2 grote, 6 middel en 6 kleine bloemetjes uit en vouw het uiteinde van de bloemblaadjes naar elkaar toe en beinkt ze daarna met witte stempelinkt
Plak de bloemen al volgt in elkaar: grote bloem 2x groot, 2x middel en 2x klein.
Kleine bloem 2x middel en 2x klein
Doe in het midden van de bloem glitterlijm.
groetjes Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.