Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 31 mei 2013

Gastdesigner de Stempelwinkel Zomer

Morgen begint de meteorologische zomer, dus een zomerse kaart!



Gebruikte stempels/materialen:
Acrylverf wit


Heb de Nouveau Fairy en roosjes gestempeld met Archival Jet black en ingekleurd met de Distress refills.
Op de achtergrond heb ik de Fijne swirl gestempeld met Memento Cottage ivy en verder bewerkt met Distress inkt Stormy Sky en Salty Ocean.
De hoekjes heb ik eerst met witte acrylverf behandeld daarna met Inka gold Green Yellow en als laatste met Original rust.
De letters "zomer" zijn bewerkt met Inka gold Lava Red.
De Fairy, hoekjes en zomer op de gestempelde achtergrond geplakt en op de hoekjes de roosjes.
Heb het geheel eerst op zwart en daarna op beige cardstock gemat.
groetjes Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.