Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 13 mei 2013

verjaardagskaart met recept

voorkant kaart

binnenkant kaart


Heb een verjaardagskaart gemaakt met een recept van Frambozenjam erbij.
vond het knipvel in een hele oude mijn hobbykaart tijdschrift.
heb er mijn eigen idee eraan gegeven met het maken ervan.
het is net even weer iets anders en mijn schoonzusje is gek op frambozen dus twee vliegen in een klap.
groetjes


  • Kaartkarton en designpapier
  • knipvel uit mijn hobbykaart
  • eyelets
  • lint en kant.

1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.