Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 17 juli 2012

50 jaar Sarah.

Manlief kwam laatst thuis met de vraag zou jij een kaart met een luchtballon kunnen maken
voor een familielid van een collega die 50 jaar word.
ze willen haar een Ballonvaart cadeau geven.
 Help dacht ik hoe krijg ik dit voor elkaar. Later dacht ik, ik heb ergens nog een hele oude embossingmal liggen met een ballon.
 na enig spitten in mijn spullen heb ik de mal gevonden (juppie)
nu aan de slag met de lichtbak en de embossings pennen,
en de naaimachine.
Het eindresultaat is: Nieuw ontmoet oud.

de materialen die ik gebruikt heb zijn:

  • Kaartkarton A4
  • prettypaperblok pb7012
  • naaimachine + dikgaren
  • embossing tools
  • embossingsjabloon 11602-4046
  • wittestempel inkt
  • distressink vintage photo
  • vintage ink springfloral (ranger)
  • creatable LR0211 en LR0235
  • craftebel CR1212 en de CR1213
  • Ceerylynn B150 cuties 2
  • stempel inladinkado birds 60.30312
  • mariannedeign CS0856
  • Kraaltjes en bloem pailletjes en 2 roosjes.
hoop dat jullie deze mooi vinden.
groetjes Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.