Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 10 juli 2012

Rob's Verjaardags kaart

Dit keer een kaart voor onze zwager gemaakt.
Hij heeft zelf een oude auto gekocht om helemaal op te knappen.
en omdat hij binnenkort jarig is vond ik dit wel een passend kaartje.



Ik kon alleen geen passend embellishment vinden.
dus heb ik de mal van Tim HOLTZ (GADGET GEARS) gebruikt en 
Krimpie dimpie.

Heb ze ingekleurd en met de heattool laten krimpen.
het is altijd weer spannend hoe het er uit komt te zien.

 de materialen die gebruikt heb zijn:

  • Kaart karton
  • embossingfolder van Tim Holtz
  • LR0198 en LR0117 van Creatable
  • Walnut stain en Fired Brick van Distress ink
  • Gadget gear van Tim Holtz656636
  • takjes mal en de kaart standaard van joy 6002/0123
  • lint roosje, touw, krimpie dimpie en aquarel potloden.

groetjes Wendy



1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart! Mannenkaarten zijn altijd al zo lastig, geen frutsels en zo. Leuk gedaan met die embellishments.

    Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.