Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 17 februari 2013

Te Gekke Krijtjes

In Gorinchem op de beurs kwam ik in aanraking met "te gekke krijtjes" nou ze doen hun naam eer aan.
Je kan er echt van alles mee doen:  wit lint en kant een andere kleur geven.
Stempels inkleuren en nog veel meer.
Zelf heb ik een witte geƫmboste achtergrond kleur gegeven met de krijtjes.
de randen bewerkt met een distresser en daarna nogmaals bewerkt met de krijtjes.
met de bloem heb ik wit papier lila gekleurd en daarna uitgedraaid, opgerold en nogmaals met de krijtjes bewerkt.
De swirl onder de bloem ook gekleurd en uitgedraaid.
de paspop en het klosje 2x uitgestansd (1 x witpapier 1x chipboard) het witte papier weer gekleurd en op het chipboard geplakt.
Het is schitterend om je witte papier te zien veranderen in een mooi gekleurd object.
groetjes Wendy

de materialen die ik gebruikt heb zijn:

  • Te Gekke Krijtjes
  • B149 cuties 1 Cheery lynn
  • embossings folder 657671 Sizzix
  • Wit papier en chipboard
  • mini sewing room set Tim Holtz
  • Vintage flourishes 6003/0014 Joy crafts
  • Kant, kraaltjes, touw en knoopje.

2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.