Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 7 februari 2013

Wedstrijd februari Hobbyshop favoriet.



We gaan weer verder met een nieuwe wedstrijd.

Maak een Clean & Simpel kaartje
Wat betekent Clean & Simpel: Veel open ruimte, een focus punt en maar een paar embelishments en als je wilt een afbeelding.
Klinkt simpeler dan dat het is hoor.
Wat moet je hier voor doen.

  • Maak een Clean & Simpel kaart
  • Link je kaart rechtstreeks met inlinkz onderaan deze post..
  • Plaats de wedstrijdkaart met een link naar Hobbyshop favoriet op je blog.

Bij een deelname van 15 inzendingen gaat de prijs, een waardebon van € 10,00 eruit.

De wedstrijd loopt tot en met 5 Maart.