Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 21 januari 2014

L'Amour



  • Aquarelpapier
  • Col1344 Collectables
  • 038D Stampcapes de stempelwinkel
  • S8536 rough ocean Cherry pie  de stempelwinkel
  • HI mal 0003
  • Stazon inkt Stone gray
  • Aquarelpotloden.
Heb een romantische Valentijn kaart gemaakt met een zee zicht bij avond en natuurlijk volle maan.
de scene is in gekleurd met Aquarelpotloden.
groetjes Wendy.





1 opmerking:

  1. Mooi hoor Wendy. Dacht dat die poesjes niks zou zijn maar ik zie de mooiste voorbeelden langskomen.
    Prachtig!!
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.