Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 14 januari 2014

Vlinders




  • Ivoor wit kaartkarton
  • Designpapier Prima Marketing
  • Stately circles spelbinders
  • LR0192 Creatables
  • 6002/0251 Joy crafts
  • Exotic butterfly small Cheerylynn
  • Foralball EI K1180 Enchanted ink de Stempelwinkel
  • Postcard stamp 950613 Prima Marketing
  • Distress crackle paint picket fence
  • Zwarte embossing poeder Versa mark
  • Distress ink oldpaper
  • Archival inkt Coffee
  • Inka gold rose, gelbgold en gold braun
  • fabercastell porloden
  • Roosjes
Deze keer heb ik voor een andere vorm van stempelen en inkleuren gekozen.
Heb de foralball gestempeld met Versamark en daarna met zwart embossing poeder geƫmbossed.
Het inkleuren ervan heb ik  gedaan met de Fabercastell potloden.
De randen van het designpapier zijn bewerkt met de Distresser en vervolgens met de Crackle paint ingesmeerd.
de vlinders zijn met de Inka gold bewerkt.

groetjes Wendy


2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.